Žhavé statusy, příspěvky, instastories a vlogy – bitevní pole českého showbusinessu pod drobnohledem Drbomatu, který celou situaci důkladně sleduje a vybírá pro vás to nejzajímavější, nejžhavější, nejkontroverznější a další nej která vás napadnou.
Královny instagramu
Která žena vládne českému instagramu? Dle výběru magazínu Proč ne?! je nejvlivnější osobností Shopaholic Nicol, která má současně silnou pozici i na Youtube. Hned za ní je Simona Krainová a asi nepřekvapí, že se obě zaměřují na módu/fashion/beauty. Z dovolenkových inspirací patří mezi TOP instagramu Týnka Třešničková, která mj. převedla několik must have modelů plavek pro přímořskou dovolenou. Další osobnosti najdete zde.
Kontroverze
Pro milovníky kontroverze, drzosti a sprostého jednání se najde ne jedna, ale rovnou dvě osobnosti, které se mohou „pyšnit“ takovou nálepkou. Pavel Novotný se svou nálepkou protekčního fracka uráží zavedená jména českého showbusinessu (naposledy Gábinu Partyšovou), prakticky na denním pořádku. Hvězda dokumentárního filmu Dělníci bulváru a ex-šéfredaktor Prásku nejde pro urážlivou poznámku daleko. Příznivci polévání se šlehačkou, a že jich není málo podle počtu YT odběratelů, zase nedají dopustit na Fattyho Pillow. Youtuber proslavený absurdním zacházením s jídlem nedávno oslavil 25. narozeniny a followeři mu neustále přibývají.
Jirka Král a dobro
Nabízí se otázka, zda mají osobnosti sociálních sítí i nějaký pozitivní dopad a zda nejde pouze o „celebrity“ vyhlášené díky svému kontroverznímu počínání. Světlou stránkou je třeba Jirka Král, který má na dosah 1 milion odběratelů na Youtube. Spolu s dalšími osobnostmi YT scény vybrali během streamů pěkné částky na charitativní účely. Nově se pak spolu se společností Avast angažuje v osvětě za ochranu uživatelů na internetu, podporovanou Ministerstvem školství (Drbomat o tom píše zde). Jirka tak dokazuje, že osobnost může být známá i pro prospěšnější věci, než jen polévání se šlehačkou nebo urážení ostatních.