Zákaznicky orientovaná společnost Mobiola přidává do své působnosti další zahraniční trhy. Po úspěšném přijetí na domovském Španělském trhu a následné expanzi do České republiky, Slovenska a Polska, rozšiřuje své aktivity také do Afriky. Přízeň si získává cenově dostupnou kvalitou a velkou orientací na zákazníka. Ve srovnání s ostatními výrobci je dlouhá záruka, včetně výměny rozbitého displeje v celku neobvyklým a vstřícným krokem.
Značka s Evropskými kořeny
Nové věci se rodí z palčivých problémů, a ne jinak tomu bylo i v případě značky Mobiola. Zakladatelé Patrik Töviš a CEO Matěj Zeman distribuovali telefony různých výrobců a často čelili zákaznickým připomínkám ke kvalitě produktů a poprodejní péče. Situaci vzali do svých rukou a založili Evropskou značku, jejímž cílem je dodat kvalitu v produktu i péči za přijatelnou cenu. S výrobou i prodejem začali ve Španělsku a postupně přidávají další země.
Zaměřeno na zákazníka
Myšlení, že samotným prodejem telefonu končí veškerá iniciativa, je rozšířeným nešvarem celé řady výrobců. Mobiola jde proti tomuto způsobu myšlení a nabízí koncovým zákazníkům záruku na tři roky, spolu s výměnou displeje na rok zdarma. Navíc poskytuje kvalitní poprodejní péče skrze autorizovaný servis. Pokud budete mít problém s vaším telefonem, stačí se na servis obrátit.
Kvalita za dostupnou cenu
Kromě zákaznické péče byl a je cíl doručit kvalitu za přijatelnou cenu. Telefony Mobiola tak obsahují moderní technologie a kvalitní komponenty. Především pak fotoaparáty a baterie s vyšší kapacitou nebo možností její výměny dokoupením nové. V nabídce má Mobiola nejen smartphony, ale také retro tlačítkové telefony nebo Véčka pro seniory a širokou nabídku příslušenství, které zahrnuje ochranné fólie, zadní kryty či pouzdra.
Mobiola je pro všechny, kteří ocení kvalitu a věnovanou péči déle než do příštích Vánoc. Více informací o produktech najdete na Mobiola.eu.